'Que non paren de bailar', de ING, celebra a alegría de poder ir ao colexio

A campaña de Nadal de ING Direct  Que non paren de bailar  celebra a alegría que para moitos nenos supón poder ir á escola. O obxectivo desta campaña é conseguir fondos a favor dos programas de educación de UNICEF para contribuír a que miles de nenos poidan ir o colexio en Zambia.

Ti tamén podes colaborar co noso proxecto educativo en Zambia comprando a canción "
Keep on dancing" polo importe que queiras.
 
 

57 millóns de nenos seguen sen non poder ir á escola

Ademais, no site da campaña, encontrarás unha serie de fichas compartibles a través das redes sociais Twitter e Facebook. Estas fichas conteñen información relativa á escolarización infantil, como por exemplo que no mundo aínda hai 57 millóns de nenos sen escolarizar e que por 30 euros un neno pode ir ao colexio durante todo un ano.

Que non paren de bailar enmárcase dentro do programa ING Chances for Children que o Grupo ING e UNICEF veñen desenvolvendo conxuntamente nivel mundial dende o ano 2005. Este acordo de colaboración ten como obxectivo traballar polo dereito á educación de nenos en países como Zambia, Etiopía, Nepal e India.

Dende a súa posta en marcha logrou recadar 26,7 millóns de euros para escolarizar case 1 millón de nenos en situación de risco e converteu a ING no primeiro doador privado de UNICEF en España Comité Español. Entre todas as campañas do Nadal realizadas ata o momento, ING conseguiu recadar máis de 1,6 millóns de euros.

A gravación do vídeo correu a cargo de Ian Robertson, coñecido realizador británico de vídeos musicais. Robertson gañou o premio BAFTA como Novo Talento 2011 polo seu vídeo 'Lyrical Spread', grazas ao seu vídeo 'Get by' gañou o premio a Mozo Director en Cannes 2012 ademais de recibir dúas nominacións para os UKMusic Video Awards, e en 2013 dirixiu o vídeo 'Need OU (100%) ' de Duke Dumont que superou o
s 19 millóns de visitas en YouTube.