Campaña Multimedia sobre Trata e Explotación en América Latina

Calle 13, MTV e UNICEF lanzan a campaña MTV EXIT Fin á Trata e a Explotación para América Latina e mozos latinos en Estados Unidos.

A campaña é unproxecto multimedia para aumentar a conciencia, a prevención da trata de persoas e a explotación, a través da realización de programas de televisión, contido online, eventos en vivo e oportunidades para que os mozos e adolescentes sexan os protagonistas desta iniciativa. "Case ningún país no mundo está exento da trata. Nicaragua non é a excepción e considérase un país de orixe e tránsito", dixo Philippe Barragne-Bigot, Representante de UNICEF en Nicaragua. "A campaña que se lanza hoxe en Nicaragua con dous referentes socioculturais para os mozos como Calle 13 e MTV, nos permite chegar a millóns de potenciais vítimas de xeito directo, ao utilizar a súa propia linguaxe", agregou.  

Documental ‘Escravos invisibles’

Durante o lanzamento presentouse Escravos Invisibles, un documental conducido por René e Eduardo (Residente e Visitante), do grupoCalle 13, co fin de mostrar como esta problemática mundial afecta a América Latina. Ademais, Calle 13 doou os dereitos de Prepárame a Cea, un tema musical do seu máis recente e galardoado álbum, Entren os que queiran. Ambos os dous produtos poden verse na páxinawww.mtvexit.org/la.Escravos Invisibles ten unha duración de 25 minutos e revela o drama de mozos que foron vítimas de redes de trata de persoas, que foron sometidos a situacións de escravitude, explotación sexual e uso de drogas. Hoxe dan un novo rumbo ás súas vidas, para transmitir ante as cámaras unha mensaxe de alerta e esperanza.

a trata e explotación en Latinoamérica

Máis de550.000 nenos foron vítimas da trata en América Latina e o Caribe. Moitos deles están en risco de expoñerse a prácticas sexuais perigosas e ao posible uso de drogas, o que aumenta o risco de que contraian o VIH/SIDA. A campaña MTV EXIT continuará expandíndose en América Latina a través dunha difusión masiva, eventos locais e actividades con nenos, adolescentes e novos. Outros aliados, como PADF (Fundación Panamericana para o Desenvolvemento) uniranse para acompañar esta iniciativa en futuros proxectos.