Novaschool Málaga novas Escolas Amigas de UNICEF
Os centros Novaschool de Málaga convértense en Escolas Amigas de UNICEFOs dez centros que compoñen a rede educativa Novaschool son xa Escolas Amigas de UNICEF. Así o ratificaban o pasado venres 25 de maio o Presidente Executivo de Novasoft e Conselleiro Delegado de Novaschool, Francisco Barrionuevo e o Presidente de UNICEF Comité Andalucía, Ricardo García Pérez, coa firma do convenio de colaboración. Con esta alianza, a institución educativa comprométese a promover o coñecemento dos dereitos da infancia e o exercicio da cidadanía global solidaria e responsable.
O nomeamento deNovaschool como Escola Amiga deUNICEF é un recoñecemento ao seucompromiso cotián cos dereitos da infancia na práctica educativa e ás iniciativas que os centros levaron a cabo para conseguir recursos económicos con destino aos programas deUNICEF.Novaschool empezou a colaborar de forma activa coa organización a principios deste ano incluíndo actividades a favor de UNICEF no seu calendario de accións solidarias, como a Carreira Gotas para Níxer con motivo do Día Mundial da Auga. Alumnos, xunto a profesores voluntarios, lograron un amplo respaldo de participación.
Con este acordo,Novaschool dá un paso máis no seu compromiso solidario e na educación en valores. Este recoñecemento como Escola Amiga de UNICEF significa, en palabras de Ricardo García, Presidente de UNICEF Andalucía, "unirse ao esforzo que desenvolven centros educativos de todo o mundo no seu compromiso cos dereitos da infancia asumindo os obxectivos que propón a Educación para o Desenvolvemento segundoUNICEF: coñecemento dos dereitos dos nenos, participación e compromiso cívico e solidariedade global".
Para Novaschool, o compromiso supón un paso máis no desenvolvemento do seu modelo educativo, que inclúe o propio desenvolvemento persoal do alumno a través de accións solidarias relacionadas co ámbito que o rodea. ParaFrancisco Barrionuevo, Conselleiro delegado de Novaschool, "a formación integral do alumno non pode quedar unicamente nunha formación académica de excelencia, senón que hai que sumar unha intensa formación en valores".