Pocoyó apoia a infancia máis vulnerable
A iniciativa Pocoyize, posta en marcha pola empresa de xoguetes Comansi e a produtora Zinkia, é unha forma de colaborar con UNICEF España e coa infancia máis vulnerable. Na web www.pocoyize3d.com, o usuario pode crear a súa propia figura personalizada de Pocoyó de 12 cm de altura e apoiar a causa dos nenos, xa que Comansi doará o 10% de cada figura vendida aos programas de UNICEF na loita contra a desnutrición infantil.
A esta iniciativa solidaria xa uníronse personaxes públicos, como o actorSanti Millán, a presentadora e xornalista Berta Collado, e os deportistas Milinko Pantic, Amaya Valdemoro e Chema Martínez.
Todos eles non
dubidaron en pocoyizarse para
colaborar con esta causa solidaria. Este Nadal, as figuras
de Pocoyó personalizadas
serán, ademais dun regalo diferente e imaxinativo, unha
valiosa axuda para a campaña de UNICEF na loita contra
a desnutrición infantil, que é a causa dun
terzo das mortes infantís de menores de cinco
anos.
Crea o teu Pocoyó ideal e axuda aos nenos que sufren desnutrición
Unha vez deseñado oPocoyó ideal, Comansi converterao nunha figura real e en menos de 20 días, por un prezo de 9,95 € máis gastos de envío, o usuario recibirá na casa a figura pocoyizada.Daniel Rossinés, Director Xerente deComasi sinala: "Pocoyó é un dos personaxes infantís máis populares en todo o mundo, millóns de nenos seguen as súas aventuras na súa premiada serie de televisión e nas redes sociais, e a súa esencia didáctica e divertida capturou a imaxinación de todos eles. Por iso apostamos por Pocoyó, un personaxe cun universo no que a curiosidade, ilusión, lealdade, tolerancia e o respecto son fundamentais. E seguindo a nosa firme filosofía solidaria quixemos unir o noso esforzo a UNICEFEspaña para apoiar a súa campaña contra a desnutrición infantil, achegando unha porcentaxe das vendas das figuras personalizadas dePocoyize3d".