UNICEF e Amadeus: cambiar vidas con só un click
Cada vez máis os turistas queren que as súas viaxes teñan un impacto positivo na sociedade e no medio ambiente. Unha mostra evidente diso é o éxito da crecente alianza entre Amadeus, UNICEF e varias compañías de viaxes, que captan fondos para contribuír a mellorar o futuro de miles de nenos vulnerables en todo o mundo.
A través da plataforma de
doazón de Amadeus, adoptada por Iberia,
Finnair e Norwegian, os viaxeiros doaron
máis dun millón de euros a UNICEF.
Só en España, quen viaxou con
Iberia doaron máis de 500.000 euros para apoiar osprogramas de vacinación de UNICEF enChad.
Pero a industria de
viaxes pode facer moito máis. Por iso lanzamosClick for
Change, unha campaña que axude a máis
provedores de viaxes a chegar a máis viaxeiros que apoien os
numerosos proxectos de UNICEF no mundo.
Con esta iniciativa todos gañan.Click for Change combina a tecnoloxía deAmadeus coa escala e o alcance das viaxes online,
e os programas e a experiencia de UNICEF no ámbito
da infancia. As compañías aéreas ou as axencias de viaxes online
poden ofrecer aos seus clientes a opción de facer unha doazón cando
reserven a súa viaxe.
Isto é posible grazas á
plataforma de doazón proporcionada por Amadeus (en múltiples
linguas, que admite varias moedas e que Amadeus alberga e mantén
sen custo algún).
LOGROS PARA A INFANCIA MÁiS VULNERABLE
UNICEF expresou o seu
agradecemento por esta alianza con Amadeus e tres compañías aéreas,
que trouxo grandes resultados para os nenos no
mundo:
- Iberia e os seus clientescontribuíron á campaña de UNICEF 100% Nenos Vacinados enChad, onde 850.000 bebés de 0 a 11 meses foron vacinados contra a tuberculose, o sarampión ou a polio. Ademais, uns 10.000 vacunadores recibiron formación.
- Finnair e os viaxeiros desta aerolínea apoiaron Escolas para Asia, unha iniciativa internacional para mellorar o acceso e a calidade da educación dos nenos máis desfavorecidos en 11 países de Asia e o Pacífico.
- Norwegian Air Shuttle e os seus clientes proporcionaron fondos que apoian os programas de UNICEF a nivel global. Estes fondos permítennos responder de forma rápida ásemerxencias humanitarias e investir enproxectos innovadores.
Pero hai moitos máis programas
que seguen precisando fondos:
- En Siria, ao redor de 6 millóns de nenos sofren situacións extremas: pobreza, desprazamento e estado de sitio.
- En Sudán do Sur, UNICEF necesita fondos para apoiar a 600.000 nenos con servizos de protección, incluídos nenos soldado.
- En Malawi,despois da peor crise de seguridade alimentaria nunha década, UNICEF e os seus aliados fixáronse como obxectivo ofrecer tratamento a 34.000 nenos menores de cinco anos con desnutrición aguda grave, e proporcionar suplementos de micronutrientes a 453.500 nenos de entre 6 meses e 5 anos.
Ademais, UNICEF quere continuar e
profundar nesta colaboración, de forma que outras liñas aéreas
sómense a esta alianza para axudar a que a organización chegue a
moitos máis nenos desfavorecidos.
Cada viaxe pode
contribuír a levar un futuro mellor a miles de
nenos en todo o mundo.