Voces dos nenos: 8 millóns de europeos prestaron a súa voz aos nenos que viven en emerxencias

Onte presentouse aos estados membros da UE en Roma Voces dos nenos en emerxencias, unha campaña conxunta da UE e UNICEF sobre os nenos en emerxencias.

"Ata a data, 8 millóns de cidadáns europeos compartiron a voz destes nenos a través das súas redes sociais. A campaña alcanzou a 143 millóns de persoas, un dato que excede todas as nosas previsións," comentou Yoka Brandt, directora executiva adxunta de UNICEF.

Dende a perspectiva da UE, Claus Sorensen, director xeral do departamento de Axuda Humanitaria e Protección Civil da Comisión Europea (BOTO, polas súas siglas en inglés) dixo: "A UE e UNICEF convertéronse en aliados estratéxicos a nivel global na prestación de axuda humanitaria. Non obstante, para continuar con esta colaboración que salva vidas, necesitamos manter o forte apoio que recibimos actualmente da opinión pública europea. Por esta razón estou emocionado co enorme éxito desta campaña".

O anfitrión da cerimonia, Giampaolo Cantini, Director Xeral de Cooperación ao Desenvolvemento, engadiu: "As ' Voces dos Nenos' deberían ser as 'voces da inocencia' e non as voces da guerra.

A campaña da UE e UNICEF presenta as atrocidades da guerra a través de historias de nenos e nenas que sofren toda clase de brutalidades. Debemos protexelos e deter a violencia, que está a poñer en risco o futuro de toda unha xeración,".

 

os nenos contan a súa valente loita

A campaña Voces dos nenos en emerxencias ofrece a oportunidade a nenos afectados por desastres naturais e por conflitos de contar a súa historia a unha audiencia global, amplificada a través de personaxes públicos nacionais e difundida á opinión pública a través de seis webs, redes sociais e medios de comunicación. Todas as persoas teñen a oportunidade de amplificar as "voces dos nenos" prestando os seus perfís de Facebook a un dos nenos da campaña.

A campaña, posta en marcha o 15 de maio de 2014, foi desenvolvida por UNICEF, a Comisión Europea e seis Comités Nacionais de UNICEF (Eslovenia, España, Grecia, Irlanda, Italia e Polonia) e os seus embaixadores.

O foco especial desta campaña está na vida de tres nenos: Aya, de Xordania; Michel, de Filipinas; e Chamsia, de Chad, tres países onde a UE e UNICEF colaboran para subministrar a axuda humanitaria necesaria. Os vídeos da campaña comezan co embaixador de UNICEF recitando parte da historia do neno ao que prestou a súa voz.

Personaxes públicos de distintos países como Ewan McGregor (Reino Unido), Gaia Amaral (Italia), Pau Gasol (España), Imanol Arias (España), Robert Lewandowski (Polonia), Evanna Lynch (Irlanda), Bostjan Nachbar (Eslovenia), e Pavlos Tsimas (Grecia) estiveron involucrados activamente na campaña, promovendo as historias dos nenos. Os cidadáns de distintas partes do mundo estiveron a compartir estas historias a través das súas redes sociais, en apoio á valente loita destes nenos.

Entra en www.vocesdelosninos.es e préstalles a túa voz.