H&M s'uneix a UNICEF pels infants més vulnerables de Bangla Desh
La cadena de botigues de roba H&M ha llançat una col · lecció especial de moda infantil anomenada All for Children, com a part de la seva aliança amb UNICEF a la iniciativa global del mateix nom. L'objectiu d'aquesta iniciativa és aconseguir fons per als programes d'UNICEF en educació i protecció a l'Índia i Bangla Desh.
La iniciativa All for Children es va posar en marxa el 2009. Actualment, beneficia més de dos milions d'infants i adults al seu càrrec a través de dos projectes a l'Índia i Bangla Desh.
H&M finança dos projectes amb prop de 12,5 milions de dòlars (9,5 milions d'euros), procedents del25% del preu de venda de la col · lecció anualAll for Children i de donacions addicionals.
Aquest any, H&M donarà un 25% de la venda de la col · lecció a la tasca d'UNICEF a Bangla Desh, concretament per fomentar l'educació i millorar la salut dels infants dels barris més marginals de la capital, Dacca.
Es prestarà especial atenció a uns 40.000 infants que s'inscriuran en grups d'aprenentatge a través de diverses activitats lúdiques, en iniciatives educatives i que rebran suport per accedir a l'educació superior.