Ikea i UNICEF: Peluixos per a l'Educació

Per vuitè any consecutiu, UNICEF, Save the Children i la Fundació IKEA s'han unit en la campanya Peluixos per a l'Educació. Per cada peluix o llibre adquirit fins el pròxim 5 de gener a les botigues IKEA, l'empresa sueca donarà 1 euro per a projectes d'educació infantil d'UNICEF i Save the Children.

L'educació contribueix a millorar les codicions de vida i eradicar el cercle de pobresa que pateix la infància al món en desenvolupament. Hi ha 61 milions d'infants en edat d'assistir a l'escola primària que no estan escolaritzats.

En aquest sentit, l'acció d'UNICEF se centra en l'escolarització de la infància més vulnerable: nens orfens, desplaçats a cause de desastres naturals o conflictes armats, infants d'àrees rurals o remotes, així com els afectats per la pobresa extrema.

Les botigues IKEA ofereixen una gamma de més de 70 peluixos per a totes les edats, amb preus que varienentre els 0,60 euros i els 18,99 euros. Dins del marc d'aquesta campanya i també fins el 5 de gener, a totes les botigues IKEA d'Espanya se celebraran activitatsdirigides als infants perquè aprenguin jugant a ser solidaris i ajudar a qui més ho necessita.

 

Projectes en 45 països

Des del 2003, La Fundació IKEA, a través de la campanyaPeluixos per a l'Educació, ha donat ja 47,5 milions d'euros que han finançat més de 94 projectes d'UNICEF i Save the Children permillorar la qualitat de vida i l'educació de més de 8 milions d'infants en 45 països d'Europa Central i de l'Est, d'Àsia i de l'Àfrica.