La campanya d'ING Direct aconsegueix 197.000 euros per a l'educació dels infants
La campanya solidària d'ING DIRECT El monstre que no deixava anar els nens a l'escola ja ha obtingut més de 197.000 euros en donacions a favor d'UNICEF, que es destinaran a l'escolarització de milers d'infants que encara no tenen accés a l'educació en països com Zàmbia, Etiòpia, Índia i Brasil.
Aquesta quantitat, que inclou 20.000 euros donats pel banc, s'ha aconseguit gràcies al treball i la dedicació dels professionals que han desenvolupat el projecte i la inversió necessària per posar en marxa l'acció.
Encara es pot contribuir a la campanya a través del webwww.elmonstruo.org, que
ja ha rebut més de 129.171 visites, i en la qual
es pot veure el curtmetratge d'animació interactiual voltant del qual gira l'acció.
El curt explica la història d'un monstre que impedeix als
infants anar a l'escola, i que simbolitza tots els problemes que hi
ha al món que impossibiliten l'escolarització de 61 milions
de nens al món, com la pobresa, el treball infantil i la
discriminació de gènere.
¡fes DESAPARèixeR eL MONSTRe!
En un moment de la història, el participant ha de
triar entre quatre finals possibles i enviar un missatge
des del seu telèfon mòbil amb el seu favorit. Els qui vulguin
contribuir a aquesta acció poden fer-ho entrant a la pàgina webwww.elmonstruo.org. Un cop
enviat i en temps real, l'internauta pot veure com continua el curt
amb el final seleccionat i el monstre és derrotat.
La campanya també s'està desenvolupant a través de les xarxes
socials, amb accions que animen a participar als usuaris de
Facebook i Twitter, on poden seguir el hashtag#elmonstruo, i involucrar així el major nombre de
persones possible.
"Els nostres clients han demostrat la seva generositat, fins i
tot en la difícil situació actual, amb una donació mitjana de més
de 50 euros per persona, enfront dels 36 euros de l'any passat.
Aquells que ho desitgin encara hi poden col · laborar", ha afirmat
la directora general de Comunicació, Relacions Institucionals i
Responsabilitat Corporativa d'ING DIRECT Espanya, Patricia
Leiva.
ING dóna suport a l'EDUCACIÓ DELS infants
Aquesta campanya, que es va iniciar per Nadal, s'emmarca dins
del programa ING Chances for Children, que el Grup
ING i UNICEF desenvolupen conjuntament a nivell mundial des del
2005. Aquest acord de col · laboració té com a objectiu treballar
pel dret a l'educació dels nens en països com Zàmbia,
Etiòpia, Índia i Brasil i, des de la seva posada en marxa,
ja ha aconseguit l'escolarització de més de 700.000 infants
en situació de risc i explotació laboral, gràcies a la
solidaritat dels clients i al treball dels professionals del Grup
ING.