A campaña de ING Direct consegue 197.000 euros para a educación dos nenos
A campaña solidaria de ING DIRECT O monstro que non deixaba ir aos nenos ao colexio xa obtivo máis de 197.000 euros en doazóns a favor de UNICEF, que se destinarán á escolarización de miles de nenos que aínda non teñen acceso á educación en países como Zambia, Etiopía, India e Brasil.
Esta cantidade, que inclúe 20.000 euros doados polo banco, logrouse grazas ao traballo e a dedicación dos profesionais que desenvolveron o proxecto e o investimento necesario para poñer en marcha a acción.
Aínda se pode contribuír
á campaña a través da web www.elmonstruo.org, que xa recibiu máis de 129.171
visitas, e na que se pode ver a curtametraxe de
animación interactiva en torno á que xira a
acción.
O curto conta a historia
dun monstro que impide aos nenos ir ao colexio, e que simboliza
todos os problemas que existen no mundo que imposibilitan a
escolarización de 61 millóns de nenos no mundo, como a
pobreza, o traballo infantil e a discriminación de
xénero.
fAi DESAPARECER o MONSTRO!
A campaña tamén se está a desenvolver a través das redes sociais, con accións que animan a participar aos usuarios de Facebook eTwitter -onde poden seguir ohashtag #elmonstruo-, e involucrar así o maior número de persoas posible.
"Os nosos clientes demostraron a súa xenerosidade, mesmo na difícil situación actual, cunha doazón media de máis de 50 euros por persoa, fronte aos 36 euros do ano pasado. Aqueles que o desexen aínda poden colaborar ", afirmou a Directora Xeral de Comunicación, Relacións Institucionais e Responsabilidade Corporativa de INGDIRECT España, Patricia Leiva.