II Encontro de Aliados Corporativos
O pasado 18 de outubro tivo lugar o II Encontro de Aliados Corporativos de UNICEF en España, coa asistencia de máis de 40 representantes de 30 empresas e fundacións aliadas e colaboradoras.
O evento celebrouse na sede de ING Direct, aliado internacional de UNICEF a través do seu programa mundialChances For Children presente en 53 países. Pomba Escudeiro, Directora Executiva de UNICEF, iniciou a súa intervención comunicando que os resultados do ano 2011 botan uns datos prometedores: máis de200 empresas colaboradoras con achegas que constitúen o 11% dos ingresos de UNICEF España. Un total de 5 millóns de euros anuais que se envían ao terreo. As principais empresas e fundacións que colaboran con UNICEF España explicaron a todos os asistentes o valor e estrutura da súa alianza. INGDirect explicou que, a través da súa campaña global Chances for children, converten a educación no centro da súa acción social e a UNICEF no seu aliado clave. Dende o ano 2005, 600.000 nenos beneficiáronse desa iniciativa.
Arboria Ausonia explicou a súa alianza con UNICEF paraerradicar as tétanos neonatais a través da súa campaña Xuntos por un nacemento feliz, onde os clientes xogan un papel esencial. Pola súa banda, Ikea explicou como involucra os seus empregados a través do nomeamento de Embaixadores de Sostibilidade deIkea, que divulgan e sensibilizan activamente sobre o labor social e ambiental da compañía. Outras empresas como Orange ou Fundación Banesto puxeron de manifesto o papel tan relevante que xogan as empresas aliadas á hora de apoiar aUNICEF nas emerxencias. Como iniciativa novidosa deste ano, a alianza de Zinkia, a través do seu personaxePocoyó, conUNICEF. Grazas ao desenvolvemento de materiais educativos con Pocoyó, contribúese á divulgación do dereitos da infancia entre os nenos e as súas familias.
Por último,Meliá Hotels International explicou o liderado que exerce xunto a UNICEF nun movemento de mobilización do sector turístico español para involucrarse de xeito activo na protección da infancia, logrando a adhesión de 14 empresas españolas, entre elas Orizonia, ao Código de Conduta ECPAT (contra a explotación sexual infantil comercial).
os representantes de UNICEF no terreo explican o seu traballo
Como novidade deste ano, contouse coa presenza de Representantes deUNICEF no terreo. As súas emocionantes historias foron o mellor exemplo de que o investimento de forma sostida na protección e desenvolvemento da infancia pode romper o ciclo da transmisión xeracional da pobreza e desencadear unha espiral de desenvolvemento.Mª Jesús Conde, Representante de UNICEF en República Dominicana, emocionou a todos os asistentes cos detalles exhaustivos sobre as actividades que implementar UNICEF no Hospital Musa de San Pedro de Macorís.Isabel Crowley, Representante de UNICEF en Liberia, explicou como se están "a desenvolver os plans para 2030, para que Liberia poida saír adiante como un país de ingresos medios e ao mesmo tempo desenvolvendo o plan para 5 anos onde UNICEF continúa co seu liderado en sectores como a educación e a saúde".
Carmen Garrigós, Responsable de Inmunización en Afganistán, explicou como nun país con enormes retos, UNICEFconseguiu grandes logros en materia de inmunización, facilitando o acceso das vacinas ás mulleres e os nenos. As palabras de Consuelo Crespo, Presidenta de UNICEF España, puxeron o punto e final a esta xornada: "Encontros como este poñen de manifesto o papel cada vez máis relevante das corporacións privadas como axentes de cambio e desenvolvemento, sendo todos eles para UNICEF aliados estratéxicos para conseguir que todos os nenos do mundo vexan cumpridos os seus Dereitos,".