Máis de 565.000 días doados contra a desnutrición

Miles de persoas e os Embaixadores de UNICEF España Ana Duato, Pau Gasol e Imanol Arias envórcanse coa campaña Doa un día.

A eles sumáronse rapidamente medios de comunicación, empresas, entidades deportivas e miles de persoas, logrando alcanzar os 200.000 días doados en menos dun mes. Dende entón, miles de persoas seguíronse unindo á campaña a través do microsite www.dona1dia.com

Imanol Arias en 'El Hormiguero'

  Imanol Arias, Embaixador de UNICEF España, e o programa El Hormiguero de Antena 3 conseguiron onte 300.000 días doados nunha edición do programa dedicada á campaña. O programa foi seguido por 2.961.000 espectadores e anotouse o minuto de ouro do día ás 22.22 horas, cun 20,6% de cota de pantalla e 4.335.120 espectadores.

O próximo luns, Antena 3 volverá dedicar un programa especial á campaña de UNICEF España, será conAtrapa un millón e coa colaboración espeical dos cantantes Rosana eHuecco como convidados. Ademais de todas as persoas que colaboraron, 50 medios de comunicación, máis de 80 empresas, mil salas de cine e máis de 20 entidades deportivas uníronse a UNICEF na loita pola supervivencia infantil. Preto de 200 millóns de nenos sofren desnutrición crónica nos países en desenvolvemento, onde cada ano máis de 2,5 millóns de mortes infantís están relacionadas con esta problemática.

MIL DÍAS CRÍTICOS

Nos dous primeiros anos de vida do neno, a desnutrición pode producir secuelas físicas e mentais irreversibles. Non obstante, a desnutrición pódese previr con medidas sinxelas e de baixo custo aplicadas nos 1.000 primeiros días dun neno. Cada día doado nesta campaña contribúe a un deses mil días.

UNICEF España puxo en marcha a finais de novembro pasado a campaña Doa un día, co obxectivo de concienciar á sociedade española sobre as terribles consecuencias da desnutrición infantil e conseguir fondos para programas de supervivencia infantil. Amigos e colaboradores de UNICEF comoPocoyó, José Manuel Calderón, David Bisbalou Fernando Romay uníronse a esta campaña que xa suma máis de 565.000 días doados.

A maior parte delas doaron un día no micrositewww.donadia.com pero outras moitas persoas contribuíron á loita contra a desnutrición difundindo en redes sociais mensaxes da campaña ou simplemente información sobre distintos aspectos da supervivencia infantil.

Froito do compromiso de persoas que coñecen esta situación, foi a participación de nove destacadas xornalistas nunha mesa debate sobre desnutrición e pobreza. O debate celebrouse na sede de UNICEF España o pasado 25 de novembro e contou coa participación de Rosa María Calaf, Ana Pastor (TVE), Àngels Barceló (Cadea SER), Lola Huete Machado (O País Semanal), Cristina Saavedra (laSexta), Leticia Iglesias (Telecinco), Ana Tagarro (XL Semanal), Joana Socías (O Mundo) e Mónica Carrillo (Antena 3).

Grazas a todas estas persoas, aos miles de cidadáns que apoian a campaña, a empresas, medios de comunicación, entidades deportivas, salas de cine e outras entidades, miles de nenos poderán acceder a servizos de supervivencia a través dos programas do Fondo de Nacións Unidas para a Infancia, UNICEF, no mundo.