UNICEF e Amadeus: microdoazóns nas reservas de viaxes online
Amadeus, empresa líder en solucións tecnolóxicas e de distribución para o sector das viaxes e o turismo, uniuse a UNICEF para apoiar os nenos máis vulnerables.
Grazas a esta alianza, provedores e distribuidores de produtos turísticos poderán ofrecer aos seus clientes a posibilidade de realizar microdoazóns cando reserven viaxes a través de Internet.
"Cremos sinceramente queinvestir nos nenos de hoxe, especialmente na súa
saúde e educación, axuda a romper o ciclo da
pobreza, contribuíndo a crear sociedades máis estables e a
xerar un crecemento sostible", afirmou o Conselleiro Xeral e
Secretario Corporativo de Amadeus,Tomás López.
A forma de
realizar as microdoazóns será sinxela e permitirá aos viaxeiros
facer unha doazón a UNICEF ao
completar o seu proceso de compra online. Durante a primeira fase desta
iniciativa, unha selección de provedores e distribuidores de
produtos turísticos, como portais de aeroliñas e axencias de viaxesonline, integrarán unha "casa de
verificación" nas súas páxinas de reserva. Se un viaxeiro decide
realizar unha doazón, recibirá unha confirmación por correo
electrónico.
Para as marcas turísticas
participantes, a aplicación funcionará de xeito neutral e
independente e poderá estar integrada nas súas diferentes canles de
venda. Trátase dunha interface específica para a doazón que
está enlazada cunha pasarela de pagamentos de Amadeus; é dicir, o pagamento do donativo
procésase como unha transacción independente da reserva de
viaxe.
A alianza entreUNICEF e Amadeus ten como obxectivo establecer as bases dunha colaboración máis ampla, utilizando a innovación tecnolóxica e alcanzando compromisos co sector da viaxe para conseguir fondos de forma colaboradora (crowdsourcing) para os programas deUNICEF en máis de 190 países e territorios en desenvolvemento.