UNICEF e Privalia: máis de 640.000 euros para a educación e promoción dos dereitos do neno en 2015
Privalia, o outlet online líder de moda, conseguiu máis de 640.000 euros a favor de UNICEF desde a firma dunha alianza internacional hai xusto un ano, en febreiro de 2015, a través do seu programa de Responsabilidade Social Corporativa (RSC) Future for Children.
Esta cantidade logrouse grazas adoazóns da empresa asociadas ás vendas da súa
categoría infantil Baby & Kids e a eventos
solidarios, así como a través de campañas de
captación de doazóns entre os seus clientes a favor de
UNICEF.
Todos os fondos doados e reunidos
por Privalia destínanse a apoiar os programas de educación
e promoción dos dereitos da infancia que
UNICEF desenvolve en Brasil, México, España e
Italia, así como ao traballo da organización enemerxenciascomo a ocorrida o pasado ano co terremoto de Nepal.
DESTINO DOS FONDOS
O programa Future for
Children de Privalia céntrase en contribuír a mellorar
a educación da infancia máis vulnerablenaqueles países onde a compañía está presente:
- En Brasil, os fondos destínanse a un programa de educación e mobilización cuxo obxectivo é que máis de 1,5 millóns de adolescentes que non van á escola recuperen o seu dereito á educación.
- En México, contribúen á formación en lingua indíxena de profesores de máis de 18.000 escolas de preescolar e primaria de catro estados do país.
- En España e Italia, o apoio de Privalia está a contribuír a que máis 50.000 nenos e nenas coñezan e poñan en práctica os seus dereitos.
A educación é un dereito
humano fundamental e unha ferramenta decisiva para odesenvolvemento das persoas e as sociedades. Con
todo, case 58 millóns de nenos e nenas en todo o
mundo non van á escola e outros tantos reciben unha educación
descontinua ou deficiente. En UNICEF traballamos para conseguir que
todos os nenos e nenas reciban unha educación básica e de
calidade.
Privalia colabora con UNICEF desde2012 apoiando sobre todo programas enfocados á
promoción do dereito á educación e ao desenvolvemento da infancia.
Desde o inicio da colaboración, a empresa conseguiu mobilizar máis
de 930.000 euros para proxectos de
UNICEF.