Dona un día contra la desnutrició
Paloma Acedo, Responsable de Marketing d'UNICEF EspañaLa lluita contra la desnutrició infantil és un dels reptes més importants que ara per ara tenim en UNICEF. Per això, hem volgut que est anés el focus principal de la nostra campanya de captació per a aquest últim període de 2011.
L'objectiu de la campanya Dona 1 díaés conscienciar a la societat sobre el greu
problema de la desnutrició infantil, que
actualment sofreixen 200 milions de nens menors de cinc
anys a tot el món, així com sensibilitzara la població sobre els 1.000 dies crítics que
existeixen per prevenir-la: des de l'embaràs de la mare fins que el
nen compleix dos anys.Pau Gasol i Ana Duato, Ambaixadors d'UNICEF
Espanya, han col·laboren com a imatge de la
campanya, així com el director Rodrigo
Cortès com a realitzador de l'anunci per a televisió.
Poder col·laborar en la campanya costa molt poc, tan poc comenviar un missatge SMS al 28028 amb la paraula
DIA. Amb el cost del SMS (1,20 €) UNICEF
pot tractar contra la desnutrició aguda a un nen durant un
dia. D'aquesta manera, podríem dir que amb cada missatge
no estem donant un SMS, sinó que estem donant un dia contra
la desnutrició infantil.La campanya es desenvolupa també en l'entorn
online, a través d'un curt interactiu que narra la
història del petit Omar. En aquest curt es reflecteixen les
diferents intervencions de prevenció i tractament contra la
desnutrició que realitza UNICEF durant el període crític
dels 1000 dies.
Aquest curt es pot veure online en www.dona1dia.com,
on és possible a més triar un dia que hagi estat especial en la
nostra vida i *donarlo a UNICEF. També s'ofereix la possibilitat de
fer donacions majors, per exemple de 42 €, amb les
quals es podrà dur a terme un tractament complet contra la
desnutrició per a un nen.Anima't i ajuda'ns a combatre la desnutrició de milions de nens.
Gràcies!