Dona un día contra la desnutrició

Paloma Acedo, Responsable de Marketing d'UNICEF España

La lluita contra la desnutrició infantil és un dels reptes més importants que ara per ara tenim en UNICEF. Per això, hem volgut que est anés el focus principal de la nostra campanya de captació per a aquest últim període de 2011.

L'objectiu de la campanya Dona 1 díaés conscienciar a la societat sobre el greu problema de la desnutrició infantil, que actualment sofreixen 200 milions de nens menors de cinc anys a tot el món, així com sensibilitzara la població sobre els 1.000 dies crítics que existeixen per prevenir-la: des de l'embaràs de la mare fins que el nen compleix dos anys.Pau Gasol i Ana Duato, Ambaixadors d'UNICEF Espanya, han col·laboren com a imatge de la campanya, així com el director Rodrigo Cortès com a realitzador de l'anunci per a televisió. Poder col·laborar en la campanya costa molt poc, tan poc comenviar un missatge SMS al 28028 amb la paraula DIA. Amb el cost del SMS (1,20 €) UNICEF pot tractar contra la desnutrició aguda a un nen durant un dia. D'aquesta manera, podríem dir que amb cada missatge no estem donant un SMS, sinó que estem donant un dia contra la desnutrició infantil.La campanya es desenvolupa també en l'entorn online, a través d'un curt interactiu que narra la història del petit Omar. En aquest curt es reflecteixen les diferents intervencions de prevenció i tractament contra la desnutrició que realitza UNICEF durant el període crític dels 1000 dies. Aquest curt es pot veure online en www.dona1dia.com, on és possible a més triar un dia que hagi estat especial en la nostra vida i *donarlo a UNICEF. També s'ofereix la possibilitat de fer donacions majors, per exemple de 42 €, amb les quals es podrà dur a terme un tractament complet contra la desnutrició per a un nen.Anima't i ajuda'ns a combatre la desnutrició de milions de nens. Gràcies!