El Grupo PRISA s'uneix a "Cumpledías"
El Grupo PRISA s'ha unit a la campanya Cumpledías d'UNICEF Espanya contra la desnutrició infantil. A través dels seus mitjans, el grup de comunicació ajudarà a la seva difusió amb diferents accions.
El partit de la Lliga BBVA entre el Real Madridi l'Atlético de Madrid, el dissabte 1 de desembre, serà un dels principals escenaris desuport a la campanya. Els presentadors del derbi, que serà retransmès a partir de les 22.00 hores a Canal+ 1, faran mencions i peticions de SMS amb la paraulaRETO UNICEF al 28028.
El primer grup de comunicació d'Espanya també prestarà un gran
suport a Cumpledías mitjançant lacessió d'espais i l'emissió de tascons
publicitaris i de l'espot principal als
seus mitjans de comunicació: Santillana, Planeo,
Canal +, Meristation, Canal+ Fútbol, Canal+ 1, Canal+ 2, Canal+
Comedia, Canal+ Fútbol, Canal+ Toros, Canal+ Deportes, Canal+
DCine, M80 i Cadena SER, entre d'altres.
A més, ha creat un microsite
personalitzat i realitzarà accions de
difusió a les xarxes socials on estan
presents els mitjans del Grupo, així com entre els seus12.000 empleats.
'CUMPLEDIAS'
Cumpledías parteix de la base que,
tot i que tots els infants del món tenen dret a complir
anys i a desenvolupar tot el seu potencial, la desnutrició
els posa en una situació tan vulnerable que complir dies és
tot un repte i un gran èxit al mateix temps.
Fins a aquets moment, Cumpledías ja compta ambel suport de mitjans de comunicació de tot Espanya i més de
300 empreses i entitats esportives. Qualsevol persona pot
participar en la campanya enviant un SMS amb la paraula
UNICEF al 28028. Cada SMS enviat equival al cost d'un dia
de tractament contra la desnutrició aguda per a un infant. Eltractament complet, el qual treu a un nen de la
desnutrició, dura entre 4 i 6 setmanes i costa uns 42
euros.