O Grupo PRISA envórcase con 'Cumpledías'
O Grupo PRISA uniuse á campaña Cumpledías de UNICEF España contra a desnutrición infantil. A través dos seus medios, o grupo de comunicación apoiará a súa difusión con diferentes accións.
O partido da LigaBBVA entre o Real Madrid e o Atléticode Madrid, o sábado 1 de decembro, será un dos principais escenarios de respaldo á campaña. Os presentadores do derby, que será retransmitido a partir das22:00 horas por Canal+ 1, realizarán mencións e peticións de SMS coa palabra RETO UNICEF ao 28028. O primeiro grupo de comunicación de España tamén prestará un grande apoio a Cumpledías mediante acesión de espazos e a emisión de cuñas e do anuncio principal nos seus medios de comunicación: Santillana, Planeo, Canal +, Meristation, Canal+ Fútbol, Canal+ 1, Canal+ 2, Canal+ Comedia, Canal+ Fútbol, Canal+ Touros, Canal+ Deportes, Canal+ DCine, M80 e Cadea SER, entre outros. Ademais, creou un microsite persoalizado e realizará accións de difusión nas redes sociais onde están presentes os medios do Grupo, así como entre os seus ao redor de 12.000 empregados.