Empreses solidàries amb la infància en Nadal: Ikea, Energizer i H&M recolzen projectes d'educació

L'educació és un dret humà fonamental i decisiu per al desenvolupament dels individus i les societats, ja que contribueix a millorar les condicions de vida i eliminar el cercle de pobresa en el qual es veuen atrapats milions de nens al món en desenvolupament.

IKEA

Per setè any consecutiu, UNICEF, Save the Children i la Fundació IKEA s'han unit en la iniciativa Peluixos per a l'Educació. Per cada peluix adquirit fins al 5 de gener en les tendes IKEA, l'empresa sueca dóna 1€ a UNICEF i Save the Children per a projectes d'educació infantil a Àfrica, Àsia i Europa.Les tendes IKEA ofereixen una gamma de més de 60 peluixos diferents el preu dels quals va dels 0,50 € fins als 24,99 €. Independentment del preu del peluix, IKEA dóna un euro per a l'educació, i el mateix fa amb cada menú infantil servit en el restaurant.
 

ENERGIZER

La campanya Light Up for Àfrica d'Energizer té com a objectiu il·luminar amb panells solars 267 escoles a les zones més remotes i rurals de Mauritània, donde la tasa de matriculación de los niños es tan sólo del 57%.
 
En la web Iluminaafricaes pot participar en aquesta iniciativa a través d'un joc dissenyat per Energizer perquè cada persona pugui manar la seva energia positiva a les escoles de Mauritània. Amb un simple gest, que consisteix a recarregar una pila, s'aconsegueix anar sumant minuts de llum per a Mauritània, contribuint al fet que milers de nens puguin gaudir de l'escola. A més, per cada pack de piles alcalines de Energizer que s'embenen durant aquest nadal, l'empresa donarà 4 cèntims d'euro a UNICEF.
 

H&M

També durant aquest Nadal, i en totes les tendes d'UNICEF a Espanya, H&M ha posat a la venda una col·lecció de roba solidària, composta per nou peces. Per la compra de cadascuna d'elles, H&M donarà 50 cèntims d'euro als projectes d'educació que UNICEF duu a terme a Bangladesh.Col·laborant amb aquestes tres iniciatives, estàs recolzant el treball d'UNICEF per l'educació dels nens.