Empreses solidàries amb la infància en Nadal: Ikea, Energizer i H&M recolzen projectes d'educació
L'educació és un dret humà fonamental i decisiu per al desenvolupament dels individus i les societats, ja que contribueix a millorar les condicions de vida i eliminar el cercle de pobresa en el qual es veuen atrapats milions de nens al món en desenvolupament.
IKEA
Per setè any consecutiu, UNICEF, Save the Children i la
Fundació IKEA s'han unit en la iniciativa Peluixos per a
l'Educació. Per cada peluix adquirit fins al 5 de gener en
les tendes IKEA, l'empresa sueca dóna 1€ a UNICEF
i Save the Children per a projectes d'educació infantil a
Àfrica, Àsia i Europa.Les tendes IKEA ofereixen una gamma de més de 60 peluixos diferents
el preu dels quals va dels 0,50 € fins als 24,99 €. Independentment
del preu del peluix, IKEA dóna un euro per a l'educació, i el
mateix fa amb cada menú infantil servit en el restaurant.
ENERGIZER
La campanya Light Up for Àfrica d'Energizer té com a
objectiu il·luminar amb panells solars 267 escoles
a les zones més remotes i rurals de Mauritània,
donde la tasa de matriculación de los niños es tan sólo del
57%.
En la web Iluminaafricaes pot participar en aquesta iniciativa a través d'un joc dissenyat
per Energizer perquè cada persona pugui manar la seva energia
positiva a les escoles de Mauritània.
Amb un simple gest, que consisteix a recarregar una pila,
s'aconsegueix anar sumant minuts de llum per a Mauritània,
contribuint al fet que milers de nens puguin gaudir de l'escola. A
més, per cada pack de piles alcalines de Energizer que s'embenen
durant aquest nadal, l'empresa donarà 4 cèntims d'euro a
UNICEF.
H&M
També durant aquest Nadal, i en totes les tendes d'UNICEF a
Espanya, H&M ha posat a la venda una col·lecció de roba
solidària, composta per nou peces. Per la compra de
cadascuna d'elles, H&M donarà 50 cèntims d'euro als
projectes d'educació que UNICEF duu a terme a
Bangladesh.Col·laborant amb aquestes tres iniciatives, estàs recolzant el
treball d'UNICEF per l'educació dels nens.