La iniciativa "Llévalos a la escuela'" d'ING Direct a favor d'UNICEF, premiada per la seva innovació
En el marc del Congrés Anual de l'Associació Espanyola de Fundraising que va tenir lloc a Barcelona els dies 17 i 18 de setembre, la campanya Llévalos a la escuela d'ING Direct a favor d'UNICEF ha estat premiada en la categoria Campanyes amb aliats. Aquesta campanya ha estat reconeguda per la seva originalitat, eficàcia i innovació en la captació de fons a favor d'una organització solidària.
Llévalos a la escuela tenia com a objectiu donar suport a l'educació dels infants en països comZàmbia, Índia o Brasil. L'acció principal de la campanya es va desenvolupar al microsite http://www.llevalosalaescuela.com, a partir del qual l'usuari es podia descarregar l'escola al mòbil (per a Smartphone i Android) amb una petita donació (0,79 € ). En aquest moment, i col · locant el mòbil a la pantalla, un nen sortia de la web i entrava al mòbil per anar a l'escola.
Així mateix, tots aquells que no tinguessin un smartphone, podren participar en la campanya enviant un SMS o fent un ingrés o transferència al compte d'ING Chances for Children.
La campanya Llévalos a la escuela a favor d'UNICEF ha aconseguit fins ara més de 368.000 € i aquesta acció s'emmarca dins del programa ING Chances for Children, que va néixer el 2005, fruit d'un acord de col · laboració entre UNICEF i el Grup ING a nivell mundial.
L'objectiu d'aquest programa és treballar pel dret a l'educació d'infants en països com Zàmbia, Etiòpia, Índia i Brasil. Gràcies a les donacions dels clients i l'ajuda dels professionals del Grup ING, des del seu llançament el programa ha aconseguit ja l'escolarització de més de 600.000 infants en situació vulnerable. Però encara hi ha molt per fer: encara hi ha 61 milions de infants sense accés a l'escola primària a tot el món.