A iniciativa 'Lévaos á escola' de ING Direct a favor de UNICEF, premiada pola súa innovación
No marco do Congreso Anual da Asociación Española de Fundraising que tivo lugar en Barcelona os días 17 e 18 de setembro, a campaña Lévaos á escola de ING Direct a favor de UNICEF foi premiada dentro da categoría Campañas con aliados. Esta campaña foi recoñecida pola súa orixinalidade, eficacia e innovación na captación de fondos a favor dunha organización solidaria.
Lévaos á escuela tiña como obxectivo apoiar a educación dos nenos en países como Zambia, India ou Brasil. A acción principal da campaña desenvolveuse nomicrositehttp://www.llevalosalaescuela.com, a partir do cal o usuario se podía descargar a escola no móbil (paraSmartphone e Android) cunha pequena doazón (0,79 €). Nese momento, e colocando o móbil na pantalla, un neno saía da web e entraba no móbil para ir á escola.
Así mesmo, todos aqueles que non tivesen un smartphone, poderían participar na campaña mediante o envío dun SMS ou realizando un ingreso ou transferencia á conta de ING Chances forChildren. A campaña Lévaos á Escola a favor de UNICEFlogrou ata a actualidade máis de 368.000 € e esta acción enmárcase dentro do programa ING Chancesfor Children, que naceu en 2005, froito dun acordo de colaboración entre UNICEF e o Grupo ING a nivel mundial. O obxectivo deste programa é traballar polo dereito á educación de nenos en países como Zambia, Etiopía, India e Brasil. Grazas ás doazóns dos clientes e á axuda dos profesionais do Grupo ING, dende o seu lanzamento o programa logrou xa a escolarización de máis de 600.000 nenos en situación vulnerable. Pero aínda hai moito por facer: aínda hai 61 millóns de nenos sen acceso á escola primaria en todo o mundo.