Guía do curso 2019/20: Educa dando ás
Este caderno ofrece ideas para que a participación infantil e adolescente na aula e no centro educativo contribúa a desenvolver o máximo potencial de cada estudante
Un enfoque educativo de educación en dereitos de infancia que incorpora procesos de participación auténtica contribúe a afianzar a identidade do alumnado, a impulsar a súa confianza e senta as bases de valores como a responsabilidade, la cidadanía global, a democracia, o espíritu crítico e o respecto aos demáis.
Estas competencias non poden esperar á idade adulta para desenvolverse: se non as impulsamos desde os primeiros anos de escola, faremos perder aos nosos alumnos a fiestra de oportunidade que tiñan na súa infancia e adolescencia para desenvolvelas. Se queremos construír sociedades libres, democráticas, nas que o respecto ao outro e a responsabilidade impulsen a convivencia, debemos animar aos nenos a participar, facilitándolles ferramentas e espazos na súa contorna, incluída a escola.
Utiliza este caderno como folla de ruta!
Este caderno deseñouse para que poidades imprimilo, enteiro ou en parte, e colocar as follas impresas nun lugar visible da sala de profesores. Deste modo poderá servir como folla de ruta para a incorporación de actividades de participación infantil á actividade escolar ao longo do curso. Cada páxina responde a unha pregunta concreta sobre a participación infantil e nos seus contidos se encontran ampliados nesta web. Involucra a toda a comunidade escolar no logro do dereito á participación infantil!
Conceptos clave: participación infantil, dereitos da infancia, convivencia, resolución de conflitos, desenvolvemento de competencias, autonomía persoal, responsabilidade, cidadanía, espírito crítico, democracia, innovación.
Dirixido a: docentes de Educación Infantil, Primaria, ESO, Bacharelato e Formación Profesional, equipos directivos de centros educativos, técnicos municipais de infancia, familias.
Dispoñible en PDF en: GAL | CAS
Edita: UNICEF España
Participación infantil e adolescente
Ideas para que a participación na aula e o centro educativo contribúa a desenvolver o máximo potencial de cada estudante.
Descúbreas