COVID-19: Tempo de pensar en abrir os centros educativos

COVID-19: Tempo de pensar en abrir os centros educativos

O documento "Protexer a saúde nas aulas" analiza catro aspectos clave para a reapertura dos centros educativos: o funcionamento seguro, a continuidade da aprendizaxe, a atención aos máis vulnerables e a garantía de protección e benestar
Seguir lendo
Coronavirus COVID-19: Saír á rúa con nenos

Saímos de casa en familia… E agora que?

Os nenos e nenas menores de 14 anos poderán saír da casa desde o 27 de abril, con algunhas limitacións. Isto traslada unha gran responsabilidade ás familias e, quizais, algo de estrés engadido. Como o faremos para facelo ben?
Seguir lendo
COVID-19: Facer fronte a unha emerxencia educativa

COVID-19: Facer fronte a unha emerxencia educativa

A nosa experiencia en emerxencias en todo o mundo dinos que, xunto ás medidas para resolver o curso escolar en vigor, hai que comezar sen demora a planificar accións que permitan asegurar o dereito á educación a medio prazo.
Seguir lendo
Mª José Platero Díaz

Mª José Platero Díaz

Vogal do Padroado de UNICEF España

Presidenta de UNICEF Comité Principado de Asturias

Ver mais
Isidro Elezgarai Esteban

Isidro Elezgarai Esteban

Vogal do Padrodo de UNICEF España

Presidente de UNICEF Comité País Vasco

Ver mais
Amparo Marzal Martínez

Amparo Marzal Martínez

Vogal do Padroado de UNICEF España

Presidenta de UNICEF Comité Murcia

Ver mais
Manuel López de Miguel

Manuel López de Miguel

Vogal do Padroado de UNICEF España

Presidente de UNICEF Comité Madrid

Ver mais
Juan Carlos Castroviejo Céspedes

Juan Carlos Castroviejo Céspedes

Vogal do Padroado de UNICEF España

Presidente de UNICEF Comité A Rioxa

Ver mais
Myriam Garabito Cociña

Myriam Garabito Cociña

Vogal do Padroado de UNICEF España

Membro da Comisión Permanente en representación dos Comités Autonómicos

Presidenta de UNICEF Comité Galicia

Ver mais
Carmelo Cascón Merino

Carmelo Cascón Merino

Vogal do Padroado de UNICEF España

Presidente de UNICEF Comité Estremadura

Ver mais
Subscribe to