COVID-19: Tempo de pensar en abrir os centros educativos
O documento "Protexer a saúde nas aulas" analiza catro aspectos clave para a reapertura dos centros educativos: o funcionamento seguro, a continuidade da aprendizaxe, a atención aos máis vulnerables e a garantía de protección e benestar
Saímos de casa en familia… E agora que?
Os nenos e nenas menores de 14 anos poderán saír da casa desde o 27 de abril, con algunhas limitacións. Isto traslada unha gran responsabilidade ás familias e, quizais, algo de estrés engadido. Como o faremos para facelo ben?
COVID-19: Facer fronte a unha emerxencia educativa
A nosa experiencia en emerxencias en todo o mundo dinos que, xunto ás medidas para resolver o curso escolar en vigor, hai que comezar sen demora a planificar accións que permitan asegurar o dereito á educación a medio prazo.Mª José Platero Díaz
Vogal do Padroado de UNICEF España
Presidenta de UNICEF Comité Principado de Asturias
Isidro Elezgarai Esteban
Vogal do Padrodo de UNICEF España
Presidente de UNICEF Comité País Vasco
Juan Carlos Castroviejo Céspedes
Vogal do Padroado de UNICEF España
Presidente de UNICEF Comité A Rioxa
Myriam Garabito Cociña
Vogal do Padroado de UNICEF España
Membro da Comisión Permanente en representación dos Comités Autonómicos
Presidenta de UNICEF Comité Galicia
Carmelo Cascón Merino
Vogal do Padroado de UNICEF España
Presidente de UNICEF Comité Estremadura